29 de juliol 2007

La Mifanera

A Barcelona hi ha un restaurant anomenat La Mifanera especialitzat en arrossos del món. Me l'havien recomanat i per fi hi vaig poder anar un dissabte al vespre.
D'entrada el local és acollidor i molt tranquil, tot i que suposo que depèn dels clients que hi ha en aquell moment. El personal és molt atent i la zona de cuina és visible pels clients, detall que a vegades s'agraeix ja que això presuposa una bona praxis a la cuina.
Vàrem demanar unes tapes de patates braves i uns bunyols de bacallà: els bunyols molt bons i amb gust de bacallà però les patates un pèl fluixes, massa treballades i semblava un purè amb una salsa poc picant.
Després l'arròs: un rissotto rural fet a base de vi negre del penedès, bolets i parmesà molt ben fet. Potser una mica massa fort de gust per efecte del vi, però realment recomanable amb una ració més que correcta (el serveixen amb la font directament del foc i tu et pots anar servint). També un arròs japonès molt ben presentat i elaborat com si fossin makis. Aquest estava fet amb calamar i la seva tinta servit sec.
I les postres un tiramisú una mica deconstruit (amb molta crema de mascarpone que pel gust ja anava bé) i uns bunyols de xocolata acceptables.
En general una bona experiència i recomanable, cosa que avui en dia em costa de dir que surto a menjar fora de casa.

(Per més informació podeu anar a la seva web www.lamifanera.com)

1 comentari:

Anna ha dit...

Jo també fa temps que tinc ganes d'anar a La Mifanera, ho vaig llegir a un article d'un diari, i ara que llegeixo la teva opinió, m'ho has recordat...fan un arròs molt bo al Restaurant Envalira(Pl del Sol, 13) a Gràcia. No és un local masssa acollidor, millor anar al migdia.