30 d’abril 2007

El cigró d'or

Quan hom va a un restaurant amb aquest nom espera que els cigrons un cop al paladar esdevinguin una menja que ratlli l'excel.lència, i en canvi, si me'ls haguessin servit en qualsevol altre local diria que eren poc cuits; però és clar, no sóc un expert en el punt en el qual s'han de menjar, a mi m'agraden que quedin tous a la boca (però ferms d'aspecte) i mai he sentit a parlar de cigrons al dente però donat el nom del restaurant no m'atreveixo a dir que estiguessin mal cuits, tot i que segons el meu gust no eren un plat que mereixi desplaçar-se fins a Gelida, és més, a altres llocs els he menjat de molt millors (o més propers al meu gust particular si voleu).
Ara bé, si he de fer justicia al restaurant, la carn que en pagava la pena. El garrí era molt tendre, cuit amb mà experta i en aquest cas, potser si el primer hagués acompanayt si que em plantejaria de tornar-hi. El filet de cèrvol, segons la meva dona, era també molt melós.
Els postres mereixen també un comentari, molta mariconada tipus un tros de maduixa pelada, però eren bons i treballats. Res a dir si es vol acabar l'àpat amb una petita quantitat de dolç (tampoc cal arribats al punt final d'omplir-se de menjar). També a destacar una bona carta de vins.
El caprici de provar els cigrons ja l'he matat però no m'ha convençut. Seguirem buscant doncs el meu restaurant 10, de moment però en el top 1 hi continua l'hostal del fum.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Una bona recomanació es:
http://recetasmaica.wordpress.com/2008/05/17/restaurant-u/
A un preu crec que relació qualitat/preu molt aceptable.
Salut