26 de gener 2007

La meva rutina diària

Sembla que entre molts blogs s'exten el costum de fer una mena d'horari per explicar el que es fa en un dia qualsevol. I m'he dit, doncs apa; així que aquí explico a grans trets el que és un dia normal de la meva vida.
6'15 Sona el despertador del mòbil amb la melodia de l'últim Mohicà (suau i bonica per despertar-se de bona lluna). Tot seguit esmorzar i el cafè.
6'45 Desperto (si no ho ha fet ella abans per iniciativa pròpia) a la petita Anna, la vesteixo i cap a treballar, passant abans per casa l'àvia a deixar-la perquè més tard la porti a la guarderia (altrament dit llar d'infants). Pel camí escolto les notícies que gairebé sempre em fan pensar que no anem bé mentre em dic a mi mateix que em vaig tornant un insensible.
8 Treballar (i disfrutar fent-ho o acabar fins el gorro de tot i de tothom; tot depèn del dia).
12'30 A comprar el diari i el pa a la meva fornera predilecta (que bo que és aquell pa), i cap a casa. En funció del cansament que porto a sobre una mica de bici o una estoneta relaxada veient videos musicals o llegint el diari. Normalment ho aprofito per dutxar-me tranquil.
14 Dinar, rentar els plats i sortir de nou cap a la feina (aquest cop escoltant música al cotxe per animar-me una mica i que no m'agafi la soneta).
15'30 Sant tornem-hi que no és res !!! Tot va en funció del grup que et toca i del teu humor.
17'30 Cap a casa que hi falta gent !! A jugar amb l'Anna, a banyar-la i a donar-li el sopar, el conte de bona nit.
20'30 Aprofito una estoneta per fer feina que he agafat per fer a casa o bé jugo una partideta a l'ordinador, en funció de les ganes de treballar que tinc. Rarament ho aprofito per acabar de llegir el diari.
21'00 A preparar el sopar i si convé deixar mig fet el dinar del dia següent. Sopar, rentar els plats...les dents i posar-se el pijama.
22'15 aprox Arriba un dels moments més esperats del dia: seure al sofà i llegir una estoneta per desconnectar de tot i de tothom. Algun cop intento mirar la caixa tonta, però més difícil trobar alguna cosa decent i excepte el House (que de tant en tant també miro en DVD) acaba impossant-se la lectura.
23'30 aprox Cap el llitet a intentar adormir-me aviat, tot pregant que la petita aquesta nit no decideixi despertar-se per culpa dels malsons o d'altres mals o angunies.


That's all, folks !!

Properament potser parli del meu menú setmanal o d'algun dels meus experiments culinaris. En tot cas, serà de cuina i/o alimentació.



1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt interessant el teu blog, m'agreden les imatges teves amb la pipa..
- Aii David et veig verd.. en canvi no groc..
- Espero que aprecis mes el món dels Serrano i que deixis de veure el House.
-Sempre és millor moure el rol de la vida que seguir el rol dels altres.

xDD

apaa David et deixo que he d'estudiar.. =(

Bruu..